اجتماعی

ساخت وبلاگ

ثبت رپورتاژ اگهی و بک لینک دایم در 5000 وبلاگ در 30 سرویس بلاگدهی

  • ثبت رپورتاژ اگهی و بک لینک دایم در 5000 وبلاگ در 30 سرویس بلاگدهی

    ایا بازدید سایت شما کم است ؟

    ایا میخواهید به صفحه اول گوگل بیاید ؟

    ایا بک لینک داییمی برای سایت خود میخواهید ؟

    تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های وبلاگدهی معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهی است .زیرا اولا رپورتاژ بدلیل اینکه بصورت خبر منتشر میشود ، هیچ گاه از سایت ها حذف نمیشود . دوما در متن خبر ، چند بک لینک دائمی بصورت لینک فالو به سایت شما قرار داده میشود . سوما مدیران سایتهای خبری میتوانند بصورت نامحدود در سایت خود اخبار تبلیغاتی و رپورتاژ قرار دهند . نهایتا از نظر گوگل رپورتاژ به هیچ وجه اسپم محسوب نمیشود و حتی روز به روز ارزش آن بک لنیکی که در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر میرود .

    برای سفارش کلیک کنید 
    من با دارا بودن 5000 وبلاگ در 20 سرویس بلاگدهی میتوانم بلک لینک داییمی برای شما فراهم کنم

     
    هزینه ها

    بک لینک ها داییمی میباشد  و رپورتاژ شما هرگز پاک نخواهد شد

    ارسال به 500 وبلاگ فقط50 تومان  با 4 رپورتاژ مختلف

    ارسال به 1000 بلاگ فقط 70 تومان با 7 رپورتاژ مختلف

    ارسال به 2000 بلاگ فقط 110 تومان با 10 رپورتاژ مختلف 

    ارسال به 3000 بلاگ  فقط 160 تومان با 14 رپورتاژ مختلف 

    برای ارسال به تعداد دلخواه  درخواست پروژه اختصاصی بدهید 

    بلاگهای که ما میتوانیم در انها اگهی شما را پست کنیم
    1- میهن بلاگ – بلاگ اسکای – راحت بلاگ – اوا بلاگ – ارام بلاگ -بلاگ بیست -بلاگسازان -بیگ سایت -سایت اریا
    2- تبیان
    3- رزبلاگ
    4- نگارا بلاگ
    5-ویستا بلاگ
    7- رویا بلاگ
    8- نیلو بلاگ
    10- پیکو 20
    11-blage.ir
    12-wopress.ir
    و تعدادی دیگر
    نحوه ارسال
    1- رپورتاژاگهی  شما را در5000 بلاگ منتشر میکنیم و به شما لینک میدهیم

    برای سفارش کلیک کنید 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

ثبت رپورتاژ اگهي و بک لينک دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : ثبت,رپورتاژ,اگهی,و,بک,لینک,دایم,در,5000,وبلاگ,در,30,سرویس,بلاگدهی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 275 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:51

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 7

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 7

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,7, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 240 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:38

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود فيلم مطرب

اين فيلم با تهيه کنندگي و کارگرداني و نويسندگي مصطفي کيايي وارد عرصه نمايش خانگي شده است. از برترين بازيگران فيلم مطرب پرويز پرستويي، الناز شاکردوست، مهران احمدي و محسن کيايي هستند. ژانر فيلم مطرب کمدي اجتماعي است. فيلم مطرب در سال 1397 در ايران شروع به توليد کرد و در سال 1398 در انکارا کار توليد ان به اتمام رسيد. بخش هايي از فيلم مطرب سانسور شده است که در سايت کافه فيلم مي توانيد نسخه کامل و بدون سانسور ان را تماشا و دانلود کنيد.

frkw_h1.jpg

دانلود فيلم مطرب با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/motreb-movie

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,فیلم,مطرب,با,لینک,مستقیم, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:25

هر آنچه درباره قرص ماشين ظرفشويي لازم است بدانيد

در اينجا براي خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارک قرص ماشين ظرفشويي با کمترين قيمت کمک مي کنيم و به نحوه استفاده و نگهداري صحيح آن خواهيم پرداخت.

i60t_q1.jpg

منبع خبر 1pezeshk.com

امروزه قرص ماشين ظرفشويي يکي از پرکاربردترين و پرفروش ترين محصولات شوينده در دنيا محسوب مي شود به همين خاطر دانستن اطلاعات کافي و لازم براي نگهداري و خريد قرص ماشين ظرفشويي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، به همين دليل ما در اين مقاله سعي داريم به شما در خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارک قرص ماشين ظرفشويي کمک کنيم و در ادامه به نحوه استفاده و نگهداري صحيح قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت.

همانطور که اشاره کرديم بسياري از افراد در هنگام خريد اين محصول کاربردي به موارد زير فکر مي کنند که در هر قسمت ما به سؤالات شما در اين باره پاسخ خواهيم داد:

  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي و بهترين مارک اين محصول کدام برند است؟
  • کدام مارک قرص براي برند ماشين ظرفشويي من مناسب است؟
  • قرص هاي ظرفشويي اصل را چطور تشخيص دهيم؟
  • نحوه نگهداري اين محصولات چگونه است؟
  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارک ظرفشويي شما، چه برندي است؟
  • آيا انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي نصف مي شوند؟ ژل يا قرص ظرفشويي؟

 

اين سؤالات و نکات ريز ديگر درباره اين شوينده ظرف را در اينجا مطالعه فرماييد تا بتوانيد بهترين خريد و روش استفاده و به صرفه تر را داشته باشيد.

اگر قصد خريد قرص ماشين ظرفشويي فينيش و يا فيري را داريد مي توانيد اين محصول را به قيمت عمده با ضمانت اصل بودن از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد چراکه يک فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم خانگي و مواد شوينده مرتبط مي باشد، شما مي توانيد با کليک کردن بر روي «قرص ماشين ظرفشويي» وارد صفحه مورد نظر شويد و قيمت ها را مقايسه کنيد دقت داشته باشيد که تمام محصولات با تضمين اصل بودن و بهترين قيمت مي باشد.

بهترين مارک قرص ماشين ظرفشويي را بشناسيد

پيش از هر چيز لازم به ذکر است که انواع قرص ظرفشويي داراي تکنولوژي کاملاً منحصربه‌فرد است و همين عامل باعث شده است که نام برندهاي محدودي که به عنوان بهترين توليدکنندگان هستند به گوش ما بخورد به همين دليل دو کمپاني بزرگ و معتبر در دنيا به نام هاي فينيش و فيري توانسته اند تا بيش از 90 درصد از بازار دنيا را به دست بگيرند هر دو کمپاني توليد کننده تخصصي شوينده ظروف در دنيا مي باشند به همين دليل نيز امروزه کمتر کسي را پيدا مي کنيد که نام اين دو کمپاني را نشنيده باشد. در ادامه به اختصار به قابليت ها و اشاره اي به بيشينه کار و عملکرد اين دو مارک قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت:

قرص ماشين ظرفشويي فينيش

فينيش «Finish» که يکي از بزرگترين کمپاني هاي توليد قرص ظرفشويي در دنياست که از سال 1953 فعاليت خود را آغاز کرده يعني بالاي 60 سال است که در زمينه توليد مواد شوينده سابقه اي درخشان را براي خود رقم زده است و اکنون انواع محصولات فينيش ازجمله قرص ماشين ظرفشويي فينيش در بالاي 40 کشور دنيا در حال عرضه مي باشد. اين کمپاني انواع قرص ظرفشويي خود را از کامل‌ترين نوع هاي کوانتوم در بسته بندي هاي گوناگون توليد مي کند که قرص هاي اين برند معتبر علاوه بر شويندگي بسيار قوي و بي نقص داراي ويژگي هايي بدين شرح است:

حاوي جلا دهنده (به منظور جلا و برق افتادن ظروف)، حاوي نمک (کم کننده ميزان سختي آب و جلوگيري از خط و خش افتادن ظرف ها) و مواد ضد رسوبات (ممانعت از باقي ماندن رسوبات آهکي در ظرفشويي به منظور کمک در طول عمر دستگاه و کيفيت شستشو)

همانطور که اشاره کرديم شما مي توانيد قرص فينيش کوانتوم را به عنوان تکميل ترين قرص در دنيا با خيالي آسوده از کيفيت و شستشويي بي نقص تهيه فرماييد.

قرص ماشين ظرفشويي فيري

شرکت پروکتر اند گمبل که يک برند آمريکايي است از سال 1837 توليدات بسيار حرفه اي را به صورت جهاني ارائه مي کند و بالاي يک و نيم قرن است که در حال فعاليت مي باشد؛ از قرص ماشين ظرفشويي تا ژيلت، هد اند شولدرز و بسياري از محصولات ديگر مي تواند را مي توان به عنوان توليدات کم نظير اين کمپاني ابر قدرت نام برد و درواقع در کمتر خانه اي ردي از اين کمپاني به چشم نمي خورد، شايد جالب باشد که بدانيد روزانه سه ميليارد نفر در روز با محصولات پي اند جي سروکار دارند، قدرت روز افزون اين کمپاني و توليدات حرفه اي آن باعث شده است که اين برند معتبر به يکي از تاپ برندها در دنيا تبديل شود. قرص ماشين ظرفشويي فيري که در اين کمپاني معتبر توليد شده در ليست بهترين قرص هاي ماشين ظرفشويي قرار داد که با داشتن کامل‌ترين عملکرد مي تواند شستشويي بي نقص را براي شما به ارمغان آورد. از شويندگي قدرتمند اين محصول گرفته تا جلا دهنگي، ضد رسوب بودن و تضمين سلامت ظرفشويي شما باعث شده است که در دهه هاي طولاني اين قرص به عنوان پرفروش ترين و حرفه اي ترين قرص ماشين ظرفشويي در کل دنيا عرضه گردد. مدل هاي پلاتينيوم، جار از توليدات و دسته بندي هاي انواع محصولات اين کمپاني است که هريک کاملترين عملکرد را به همراه خواهد داشت.

 

قرص ماشين ظرفشويي اصل

همانطور که گفتيم انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي داراي تکنولوژي خاص و پيچيده اي در توليد است و اين امر باعث شده کمتر کمپاني اي بتواند در چرخه پررقابت و حرفه اي توليد اين نوع از محصول بماند و توليد اين محصول را بر عهده بگيرد از طرفي ديگر همين پيچيدگي فناوري توليد باعث شده تا نگراني گونه هاي تقلبي به حداقل برسد پس شما مي توانيد با مشاهده ظاهري کاملاً مشخص به خريد قرص ظرفشويي اصل خود بپردازيد.

نکته مهم: گاه افراد ترکيدن قرص ها و يا چسبيدن قرص ها به يکديگر را دليل تقلبي بودن قرص ها مي دانند اما به طور قطع بايد بگوييم که اين موارد هيچ ارتباطي با اصل نبودن قرص هاي شما ندارد و تنها به روش نگهداري نادرست شما بر مي گردد که در ادامه به توضيح اين مطلب خواهيم پرداخت.

نحوه نگهداري صحيح انواع قرص ماشين ظرفشويي

براي آنکه بتوانيد سلامت قرص ظرفشويي خود را حفظ کنيد تا باکيفيت توليد اوليه خود، کار شستشوي ظروف را انجام دهد، توجه به چند نکته مهم داراي اهميت است چراکه عددم توجه به عامل هايي ساده در نحوه نگهداري قرص ماشين ظرفشويي به صورت جدي به کاهش کيفيت عملکردي آن ها منجر خواهد شد، در ادامه به بررسي کوتاهي از شايع ترين مواد خواهيم پرداخت اما پيش از هر چيز توجه کنيد که شما بايد اين محصول را در جاي خشک و خنک نگهداري کنيد.

دلايل چسبيدن قرص هاي ماشين ظرفشويي به يکديگر

رطوبت هوا - درواقع همان نگاه نداشتن قرص ظرفشويي در فضاهاي خشک و همچنين قرار دادن آن ها در فضاهاي گرم باعث چسبيدن قرص ها به يکديگر خواهد شد پس براي نگه داشتن کيفيت توليد محصول خريداري شده خود به اين امر توجه فرماييد.

دليل ترکيدن قرص هاي ظرفشويي

گذاشتن قرص هاي ظرفشويي در فضاهاي سرد باعث ترکيدن آن ها خواهد شد، وقتي سخن از جاي خنک است پس نگهداري تعادل دمايي را فراموش نکنيد چراکه سرماي زياد باعث ترکيدن قرص ها خواهد شد. شما مي توانيد انواع قرص ماشين ظرفشويي فينيش و فيري را با ضمانت اصل بودن زير قيمت بازار از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد.

 

بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارک دستگاه ظرفشويي شما

بسياري از افراد پيش از خريد اين محصول، به اين مورد فکر مي کنند که کدام مارک قرص ماشين ظرفشويي را بخرم تا سازگاري بيشتري با برند ظرفشويي من داشته باشد اگرچه ناگفته نماند که برخي از نصاب هاي ماشين ظرفشويي نيز با دادن پيشنهاد اوليه خود درباره برند خريداري قرص ظرفشويي، اين باور غلط را در ذهن افراد جاي مي‌گذارند که براي مارک ظرفشويي من، برند مناسب قرص تنها، مارکي خاص است اما به زباني ساده بگوييم فرقي نمي کند برند دستگاه شما بوش، ميله، سامسونگ، ال جي يا هر مارک ديگر باشد، استفاده از هر برند معتبري مانند انواع قرص هاي فينيش يا فيري بدون شک مي تواند بهترين انتخاب‌هاي شما باشد چراکه کمپاني هاي قدرتمندي همچون فيري و فينيش که هريک ساليان طولاني در حال توليد بهترين هاي اين محصول هستند، توانسته اند با ارتباط با کمپاني هاي قدرتمند توليد دستگاه هاي ظرفشويي قرصي تماماً سازگار با تمام برندهاي معتبر دنيا توليد کنند پس شما مي توانيد بر اساس نياز، سليقه و حتي عادت خريد خود در انتخاب برند مورد نظرتان با خيالي آسوده خريد نماييد.

جديدترين قرص هاي ماشين ظرفشويي؛ نصف نمي شوند

همانطور که گفتيم کاملترين و جديدترين قرص هاي ظرفشويي از برندهاي معتبر از مدل هاي کوانتوم، جار، پلاتينيوم و ... تماماً داراي پوسته اي ژله اي قابل حل در آب هستند که همين امر باعث مي شود که شما نتوانيد اين قرص ها را نصف کنيد پس فرق نمي کند که چه حجمي از ظرف در ظرفشويي شما وجود دارد يا دستگاه کوچکي در منزل از مدل هاي روميزي داريد و يا مبله، استفاده از انواع قرص ماشين ظرفشويي جديد تنها به صورت کامل، قابل دسترس خواهد بود؛ اما در اينجا اين سؤال پيش مي آيد که اگر لازم نبود که يک قرص ظرفشويي کامل را استفاده کنم، چه کار کنم؟

 

درباره اين مطلب کاملاً حق با شماست، گاهي شما تنها نيمي از دستگاه خود را پر کرده ايد و از آنجايي که هر قرص کامل براي يک دستگاه مبله کامل تهيه و توليد شده، به دنبال ره حلي در ذهن خود براي صرفه جويي در مصرف قرص هاي خود در اين زمان خواهيد بود. در پاسخ به شما بايد بگوييم که انواع ژل ظرفشويي راه حل شماست تا بتوانيد در اين هنگام به ميزان لازم و مورد احتياج خود و بر اساس تعداد ظروف کثيف مايع شوينده را به دستگاهتان اضافه کنيد تا به مرور نيز به ميزان قابل توجهي در مصرف تعداد قرص ظرفشويي خود نيز کمک کنيد.

در آخر به شما پيشنهاد مي کنيم به مطلب بسيار جالب در ويکي پديا با نام Dishwasher detergent مراجعه کنيد و آن را نيز مطالعه نماييد خواندن آن خالي از لطف نيست.

منبع: سايت وان پزشک

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : هر,آنچه,درباره,قرص,ماشین,ظرفشویی,لازم,است,بدانید, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 13:57

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

فکر مي کنيد ايراني هاي بيشتر از چه طريقي مهاجرت مي کنند؟ بايد بگوييم يکي از اصلي ترين راه هايي که ايراني ها براي مهاجرت انتخاب مي کنند، مهاجرت تحصيلي است زيرا مي توانند به کمک آن، هم در دانشگاه هاي معتبر جهاني به تحصيل بپردازند و هم به راحتي مهاجرت کنند. اگر شما هم به فکر مهاجرت تحصيلي هستيد، پيشنهاد مي کنيم در ادامه گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان برايتان بگوييم.

تحصيل در اتريش

اگر تصميم داريد براي مهاجرت تحصيلي به اتريش اقدام کنيد، بايد بدانيد داشتن مدرک ديپلم به همراه مدرک پيش دانشگاهي الزامي است. از سوي ديگر فردي که متقاضي دريافت ويزاي تحصيلي اتريش است بايد جهت تحصيل در مقطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري مدرک قبولي يا گواهي اشتغال به تحصيل در دانشگاه سراسري ايران را داشته باشد. موسسه دانش گستر کوه نور مي تواند اطلاعات تکميلي را در اين خصوص به شما بدهد.

مدارک لازم براي دريافت ويزاي تحصيلي در اتريش

براي آن که بتوانيد ويزاي تحصيلي کشور اتريش را به دست آوريد، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:

  1. ترجمه مدرک ديپلم و زير نمرات
  2. ترجمه مدرک پيش دانشگاهي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي)
  3. ترجمه مدرک کارداني و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي)
  4. ترجمه مدرک کارشناسي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي ارشد)
  5. ترجمه مدرک کارشناسي ارشد و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع دکتري)
  6. کپي پاسپورت
  7. گواهي مدرک زبان آلماني A2
  8. گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان
  9. گواهي قبولي دانشگاه سراسري
  10. اصل مدرک کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد به همراه ريز نمرات هر يک از آنها
  11. نامه عدم ممانعت از تحصيل مطابق با مقطع انتخابي متقاضي و عنوان رشته تحصيلي
  12. گواهي امضا برابر با امضاي موجود در پاسپورت متقاضي
  13. مبلغي بالغ بر 50 درصد از هزينه ابتدايي ثبت نام

آنچه بايد هنگام تحصيل در اتريش بدانيد

بهتر از پيش از آن که براي تحصيل در اتريش اقدام کنيد، بدانيد که تحصيل در اين کشور تقريبا رايگان است و شما نيازي نداريد براي اين کار هزينه اي بپردازيد. نکته ديگر اين است که هزينه زندگي در اين کشور به نسبت ساير کشورهاي شينگن بسيار پايين است و افراد مي توانند با هزينه هاي معقول به زندگي و ادامه تحصيل بپردازند.

نکته مهمي که در رابطه با تحصيل در اتريش بايد بگوييم اين است که حدود 90 درصد از دانشگاه هاي اين کشور به زبان آلماني تدريس مي کنند و شما براي آن که پذيرش اين دانشگاه ها را دريافت نماييد، ميبايست يا مدرک معتبر زبان آلماني خود را ارائه کنيد يا به مدت سه ترم و با پرداخت هزينه 770 يورويي بابت هر ترم در داخل کشور اتريش زبان آلماني را آموخته و در نهايت با کسب نمره قبولي به دانشگاه مد نظر خود وارد شويد.

مزاياي تحصيل در اتريش چيست؟ 

  • امکان تحصيل رايگان
  • امکانات متعدد طبيعي، فرهنگي و علمي براي دانشجويان خارجي
  • اعتبار علمي و دانشگاهي
  • اجازه کار دانشجويي
  • تنوع فرصت هاي شغلي
  • عدم پرداخت ماليات براي دانشجويان
  • دريافت بيمه درماني تا سقف 90 درصد براي دانشجويان
  • دريافت ويزاي شينگن و امکان سفر به 21 کشور
  • دريافت مهلت 6 ماهه براي فارغ التحصيلان جهت يافتن کار
  • و...

تحصيل در آلمان

آلمان نيز اين روزها به يکي از مهمترين کشورهاي مهاجر پذير تبديل شده است و مقصد بسياري از علاقه مندان به تحصيل در خارج از کشور به شمار مي رود. جالب است بدانيد اين کشور که يکي از بزرگترين اقتصادهاي جهان را در اختيار دارد، اين امکان را براي مهاجران فراهم مي آورد تا بدون پرداخت هزينه و تماما به صورت رايگان به تحصيل بپردازند.

در صورتي که علاقه داريد اطلاعات بيشتري را در رابطه با تحصيل در آلمان به دست آوريد، بهتر است از موسسه دانش گستر کوه نور کمک گرفته و مسير مهاجرت خود را به درستي طي نماييد.

مزاياي تحصيل در آلمان

تحصيل در آلمان مزايان بسياري دارد که نمونه هايي از آنها را برايتان شرح مي دهيم:

  1. امکان تحصيل رايگان
  2. امکان تحصيل به زبان انگليسي
  3. امکان اقامت به مدت 18 ماه آن هم پس از اتمام تحصيل جهت يافتن کار و دريافت ويزاي کاري
  4. امکان دريافت اقامت دائم پس از دوران تحصيل و در صورت يافتن کار
  5. امکان تحصيل در رشته هاي متنوع
  6. امکان کار همراه با تحصيل
  7. امکان کار براي همسر فرد دانشجو آن هم به شکل تمام وقت
  8. امکان رفت و آمد به کشورهاي حوزه شينگن
  9. و...

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي دانشجويي

جهت دريافت ويزاي دانشجويي آلمان به مدارک زير نياز داريد:

  • دو نسخه کپي از پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • فرم انگيزه نامه
  • رزومه
  • مدارک سوابق شغلي
  • پرداخت هزينه صدور ويزا برابر با 60 يورو
  • گواهي پايان دوره متوسطه به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره کارشناسي يا کارشناسي ارشد به همراه ترجمه رسمي
  • ارائه گواهي توانايي مالي به ارزش 10.300 يورو

با موسسه دانش گستر کوه نور آشنا شويد

موسسه دانش گستر کوه نور از سال 1386 و پس از دريافت مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توانست خود را به عنوان يکي از معتبرترين مراکز اعزام دانشجو به کشورهاي اروپايي معرفي کرده و شرايطي را فراهم آورد که افراد بتوانند براي يافتن رشته تحصيلي، اخذ پذيرش دانشگاهي، يافتن محل اسکان و موارد متعددي از اين دست، با موسسه دانش گستر کوه نور همراه شوند.

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : با,مسیرهای,تحصیل,در,اتریش,و,تحصیل,در,آلمان,آشنا,شوید, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:16

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

 

 

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني   از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني  يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني  در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نرده,روی,دیوار, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:15

نرده فرفورژه

امروزه صنايع مختلفي وجود دارند که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت ساختمان خود استفاده کنيد. دوربين هاي مداربسته و همچنين انواع حفاظ بالکن انواع کارهايي است که به شما کمک مي کند که شما بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد. صنايع مختلفي از جمله فرفورژه و همچنين ساخت مصنوعات فلزي وجود دارد که در طرح ها و اشکال گوناگوني با استفاده از آلياژهاي مختلفي ساخته مي شود. اگر واژه هايي مانند چلنگري و همچنين آهنگري را شنيده باشيد ديده ايد که امروزه نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا شما ميتوانيد به آساني براي امنيت استفاده کنيد.

نرده حفاظ روي پنجره و ديوارچگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد که آهنگراني که در اين زمينه فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند که انواع مختلفي از حفاظ آهني ديوار حياط  را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در اين بين، دست کساني که در زمينه ساخت نرده حفاظ روي پنجره و ديوارفعاليت مي کنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که برخي از اين افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تري داشته باشيد اما نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نوعي که مورد نظر شماست کدام است.

يکي از صنايعي که امروزه به يک صنعت پرکاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت نرده حفاظ روي پنجره و ديواراست که به شما اجازه مي دهد تا کار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد که به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده کنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند که در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي که امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند که انواع مختلفي از اين نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا در دست داشته باشيد که بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي که امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند که رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

 

نرده حفاظ روي پنجره و ديواردر واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه کنيد. يکي از رايج ترين انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديواردر واقع نرده هاي فرفورژه است که شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است. نرده حفاظ روي پنجره و ديواراز انواع نرده هايي است که به شما اجازه ميدهد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

يکي از خلاقانه ترين انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديوارنرده هايي است که با انواع فرفورژه و همچنين گل نرده استفاده مي شود. شما ميتوانيد از طرح هاي مختلفي براي اين عنوان استفاده کنيد که درب ورودي منزل و از جمله بخش هاي ديگري مانند پنجره ها را ايمن کنيد. درب هاي فرفورژه که با چارچوب هاي فلزي و يا چدني مورد استفاده قرار مي گيرد از انواع انتخاب هاي جذابي براي آپارتمان به شمار مي آيد که ميتوانيد آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

نرده فرفورژه و نرده فلزي پنجره

از اين نرده هاي فرفورژه ميتوان در بخش هاي مختلفي در خانه استفاده کنيد. اين نرده هاي درهم تنيده و ظريف به شما اجازه خواهند داد که از آن ها در بالکن ها و تراس هاي منزل هم استفاده کنيد. به خصوص خانه هاي ويلايي هم در اين زمينه به شما کمک خواهند کرد که بتوانيد از فرفورژه و همچنين گل نرده هاي مختلفي استفاده کنيد که مورد پسند شما خواهند بود. استفاده از اين نوع نرده فرفورژه دست طراح را براي هنرنمايي هاي بيشتر باز خواهد گذاشت.

 

انواع نرده فلزي پنجره

بدون شک يکي از مهم ترين استفاده هايي که شما از نرده حفاظ روي پنجره و ديوارميتوانيد داشته باشيد اين است که اين نوع نرده ها را به آساني ميتوانيد نصب کنيد و حتما نيازي نيست که از يک متخصص در اين زمينه کمک بگيريد، البته آنچه بايد بدانيد اين است که شما نميتوانيد اين نرده ها را بدون انتخاب مناسب خريداري کنيد و بايد اطلاعات بسياري را در اين زمينه داشته باشيد. اين اطلاعات به شما کمک خواهند کرد که هرآنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود خريداري کنيد. يکي از بخش هاي ديگري که بايد به آن دقت کنيد اين است که از زيبايي و همچنين اصالت فرفورژه استفاده کنيد که در واقع يکي از مهم ترين علت جلب طراحاني است که در اين زمينه از خود استعداد نشان مي دهند. همچنين، مصنوعاتي که در اين زمينه ساخته مي شوند نيز از استحکام زيادي برخوردار هستند.

قيمت مناسب در زمينه خريد نرده حفاظ روي پنجره و ديوارنيز از جمله عواملي است که به شما اجازه مي دهد کار خود را آسان تر انجام دهيد. مصنوعات فلزي امروزه قيمت بيشتري نسبت به سايرين دارند که به همين علت هم شما ميتوانيد از آن ها استفاده کنيد. از سوي ديگر گفته مي شود که فرفورژه و همچنين نرده حفاظ روي پنجره و ديواربه شما اجازه خواهد داد که کار خود را براي حفظ امنيت راحت تر کنيد. اين کار زماني که صحبت از انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديوار به ميان مي آيد اما سخت تر خواهد شد و بهتر است که شما اطلاعات لازم و کافي را در اين زمينه داشته باشيد تا بتوانيد هر آنچه که نياز است را براي خود خريداري کنيد.

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:30

همه چيز درباره قيمت حفاظ تکميل و کاکتوس

قيمت حفاظ تکميل بدون شک يکي از راه هايي که توسط آن ميتوانيد امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد استفاده از نرده سر ديواري است. شايد تصور کنيد که خريد اين نوع نرده ها آسان است اما شما بايد بدانيد که قيمت حفاظ تکميل  يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد در خريد نرده به آن دقت کنيد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ کاکتوس با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل

زماني که مي گوييم نرده سر ديواري به راستي هدف اين است که اين گونه حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده سر ديواري گفته مي شود ولي حفاظ حصار و حفاظ پنجره نيز از آنگونه ساير نام هايي است که به نرده سر ديواري نسبت مي دهند. شايد انگاشت شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک قطعه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها کاربرد مي کنيد مي توانيد آن ها را با خرده مشخصي براي کاربرد انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با قيمت حفاظ تکميل  آشنا خواهيم کرد.

قيمت حفاظ تکميل  و درب آکاردئوني

درب آکاردئوني يکتا از گونه ها حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي گوناگون وجود دارد. به راستي اين گونه حفاظ ها لغايت کران زياد زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز برآمده از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين گونه درب ها در گونه سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر باره استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند ولي سه رده لوزي با چهارخم براي آنها هستي دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي فرآوري شده است. اين گونه تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد ثبات بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.  شما بايد با قيمت حفاظ تکميل  آشنا باشيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

يکي از انواع مورد کاربرد نرده سر ديواري، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت فضا هاي گوناگون همانند خانه ها و در ضمن محيط‌ هاي بازرگاني از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به گزيده تر نرده سر ديواري از ديگران مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. توصيه ما به شما اين است که امنيت ساختمان خويش را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد. قيمت حفاظ تکميل  شاخ گوزني نسبت به سايرين بهتر است.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني زياد نيز هستند که بدست افرادي جوش ديتا ميشوند که در اين مقوله زبردست اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي گوناگون ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک نما زيباي دارد که به سر بارو ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به انگيزه تراکم و در ضمن تيز بودن مايه مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

براي اطلاع از قيمت  با حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و نرده سر ديواري بوته اي

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه شديدا هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه شدني نخواهد بود. اين گونه حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

قيمت نرده سرديواري و حفاظ نيزار

يکي ديگر از انواع نرده سر ديواري، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد مزيت هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين گونه حفاظ ها بايد بدست افرادي در اين مقوله طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که پيشه جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود. قيمت حفاظ تکميل  حفاظ نيزار از سايرين بيشتر است.

 

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ ليليوم

انواع زياد ديگري از نرده سر ديواري نيز هستي دارد که اقتباس از الهامات طبيعت است. در بين اين گونه ها حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از عقيده امنيتي مي طاقت گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت زياد اکثريت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده سر ديواري معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از آنگونه آنها ميتوان به امکان اشاعه از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن بلندي هاي دلخواه را فراهم مي کند.

براي اطلاع از قيمت حفاظ ليليوم با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

مزيت استفاده از نرده سر ديواري تکميل

نرده سر ديواري اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با به کارگيري آن ها امنيت را براي ساختمان خود لغايت بي گمان زيادي برآورده کنيد. اين گونه حفاظ ها به راستي به شما کمک مي کنند الي با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يگانه از آسان ترين و بهترين مسير هايي است که ميتوان بدست آن امنيت منزل خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار احسان به ساختمان شما مي دهند، به شما اين فرمان را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و خرج هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين گويه به کارگيري دوربين مداربسته است ولي کماکان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما همانند خريد يک نرده سر ديواري نخواهد بود و امنيت را الي حد بسيار براي شما برطرف نخواهد کرد. يکي از مزاياي قيمت حفاظ تکميل  اين است که کمتر از ساير روش هاي امنيتي است و به همين دليل بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ نخل مرداب با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,تکمیل,و,کاکتوس, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 242 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:20

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 262 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:49

نقد کتاب چرا ملت ها شکست مي خورند

کتاب چرا ملت ها شکست مي خورند سعي دارد به‌طور جامع شرح دهد که به چه دليل ?.?? هزار ميليون نفر در کشورهاي درحال پيشرفت در فقر به سر مي‌برند و مدام در تقلا هستند تا با درآمدي که گاهي حتي از ?.?? دلار نيز کمتر است روزگار سر کنند. شايد انتظار داشته باشيد اين کتاب، اثري غم‌انگيز باشد و مطالعه‌اش احساس بدي به شما دست دهد؛ اما بر خلاف انتظار شما، اثري است فرح‌بخش و غني که نويد فرداي بهتر مي‌دهد و شايد بتوان گفت که در نوع خود شاهکاريست.

دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون، دو نويسنده‌ي پرشور و معتبر اين اثر، کار خود را با دادن اندک چشم‌اندازي به خواننده آغاز مي‌کنند؛ آنها بيان مي‌کنند که برطبق آمار، حتي در اوضاع ملال‌آور اقتصاد اين روزها، يک شهروند آمريکايي به‌طور ميانگين هفت برابر ثروتمندتر از يک شهروند مکزيکي، ده‌ برابر ثروتمندتر از يک شهروند ساکن پرو، حدود بيست برابر ثروتمندتر از يکي از سکنه‌ي جنوب صحراي ساهارا و حدود چهل برابر ثروتمندتر از ساکنين کشورهايي چون اتيوپي، مالي و ديگر کشورهاي آفريقايي است که در شرايط مشابه قرار دارند. دليل چنين اختلاف متحيرکننده‌اي چه مي‌تواند باشد؟

پاسخ نويسنده به اين سوال بسيار ساده است: تصور نادرستي که مدت‌هاست در اذهان عمومي نهادينه شده‌است؛ نويسندگان کتاب پيش رو از مباحثه‌هاي قديمي علمي-اجتماعي بر سر اثبات اين اصل که فقر، پايدار است به تنگ آمده‌اند؛ از نظر آن‌ها  فقر را نبايد به حساب موفقيت جغرافيايي بد و الگوهاي فرهنگي نادرست گذاشت و يا آن را از چشم رهبران نالايق ديد.

نويسندگان کتاب «چرا ملت‌ها شکست مي‌خورند» به جاي آنکه فقر را نتيجه‌ي شانس بد بدانند، تمرکز خود را صرف جريان‌هاي تاريخي و گره‌هايي مي‌کنند که سياست‌هاي دنياي امروز را شکل مي‌دهند؛ سياست‌هاي پيش‌گرفته‌شده در دنياي امروز به دو دسته تقسيم مي‌شوند؛ دسته‌ي اول سياست‌هاي فراگير هستند که موضوعاتي چون توزيع قدرت، بهره‌وري، تحصيلات، فناوري و سلامت عمومي مردم را شامل مي‌شوند و دسته‌ي دوم، سياست‌هاي جانبدارانه و سودجويانه‌اي که ثروت کشور را در يک طبقه‌ي جامعه متمرکز مي‌کنند و تنها به سود قشري خاص، ديگر افراد جامعه را کنار مي‌گذارند.

دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون در ادامه بعد از بررسي تاريخ کشورهايي چون کنگو و موشکافي علل سياسي که سبب فقر و تيره روزي طولاني‌مدت مردم اين کشورها شده است، اين نکته را نيز يادآور مي‌شود که هستند کشورهايي که زماني در شرايط ناگوار مشابهي به سر مي‌بردند اما موفق شدند تا راهي به‌سوي نجات بيابند. آن‌ها به اين نتيجه مي‌رسند که دليل اصلي سعادتمندي و يا بيچارگي مردم يک کشور را فقط و فقط بايد در سياست‌هاي حاکم بر آن کشور جست‌‌وجو نمود؛ اگر کشور بوتسوانا توانست اوضاع خود را سروساماني دهد، به اين دليل بود که سياست‌هاي خود را تغيير داد و آن‌ها را بر پايه‌ي دستيابي به ثروت و سعادت تنظيم کرد؛ اگر کنگو و زيمباوه در چرخه‌ي بي‌پايان فقر و بدبختي گير افتاده‌‌اند به اين دليل است که هرگز براي رهايي از فقر تلاش نکرده‌اند.

نويسندگان کتاب از معترضان مصري در ميدان التحرير نيز سخن مي‌گويند؛ به نظر آن‌ها آن معترضان تماماً حق اعتراض داشند. دولت فاسد و سست مردم را از رسيدن به ثروت بازمي‌داشت و آن‌ها را از استفاده از توانايي‌هاشان منع مي‌کرد. مصر کشوري فقير بود به اين دليل که اداره‌اش به دست گروهي اندک بود که مهره‌هاش شطرنج را گونه‌اي چيده بودند تا خود، کساني باشند که از اين بازي قدرت سود مي‌برند؛ حتي اگر اين سود به قيمت تيره‌روزي عموم مردم باشد.

در کشورهايي چون کره‌ي شمالي، هايتي و سومالي که در شرايط مشابه به‌سر مي‌برند، قدرت تنها در دست عده‌ي محدودي است که به هر ريسماني بتوانند چنگ مي‌زنند تا از قدرت جدا نشوند. موضوع بسيار سرراست و واضح است؛ دولت‌هايي که سياست‌هاي فراگيري دارند مردم خود را به سعادت و ثروت مي‌رسانند و براي کشور خود پيشرفت و ترقي را خواستارند.

اين در حالي است که دولت‌هاي سودجو چيزي جز فقر، رکود و محروميت براي مردم خود به بار نمي‌آورند؛ حال هرچند قرن هم که مي‌خواهد گذشته باشد. حقيقت تلخ آن‌جاست که برکنارکردن يک گروه از قدرت و نشاندن گروهي ديگر بر مسند آن، اوضاع را تغيير نخواهد داد. مشاهدات ثابت کرده‌اند که کشورهايي که در آن‌ها انقلاب صنعتي شکل نگرفته‌است همواره نسبتاً فقير خواهند ماند. همانطور که عجم اوغلو و رابينسون در کتاب آورده‌اند، هيچ‌چيز چون موفقيت، کامياب نمي‌شود و هيچ‌چيز چون شکست، زمين نمي‌خورد.

«چرا ملت‌ها شکست مي‌خورند» کتابي قطور است؛ خواننده اما هنگام مطالعه ابداً حس نمي‌کند که کتابي سنگين در دست دارد. دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون اميدوارند اين کتاب بتواند تغييري در شرايط فعلي جهان ايجاد کند. برگردان فارسي اين کتاب به قلم محسن ميردامادي و محمدحسين نعيمي‌پور و از انتشارات روزنه روانه‌ي بازار شده است.

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نقد,کتاب,چرا,ملت,ها,شکست,می,خورند, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:34

لمينت چيست و چه کاربردهايي در چاپ دارد؟

1

لمينت چيست

لمينت چيست و چه کاربردهايي در چاپ دارد؟

لمينت کردن بهترين شيوه محافظت از محصولات چاپي از آسيب هايي مثل چروکيدگي ، لک‌ شدن ، آفتاب خوردگي ، سياه شدگي ، پريدگي رنگ است. همچنين پرس لمينت مقاومت متريال چاپي را در برابر رطوبت، پارگي و نيز بالا مي برد.

چاپ پلات يا لمينت؟

چاپ پلات يا همان چاپ لمينت بر شدت رنگ و کنتراست محصولات چاپي نيز تاثير به سزايي دارد. با لمنيت آثار چاپي از تمامي اين مزايا با هزينه و قيمتي پايين مي توان بهره مند شد.

تخته شاسي چيست؟

تخته شاسي تخته اي از جنس فيبر است که براي نصب ماندگار تصاوير چاپي بر روي سطوح و ديوارها به کار مي رود. فوم برد تخته شاسي از جنس پلي استايرن است که ويژگي هاي اصلي آن سبکي، مقاومت در برابر آب ، استحکام و قابليت برش است و طرح هاي چاپ شده روي آن جلوه و نمايش زيبايي دارند

چاپ پلات و لمينت محافظ طرح هاي چاپ شده

طرح هاي چاپ شده ممکن است بدلايل محيطي از بين بروند، به همين دليل نياز به محافظ دارند. يکي از روش هاي بسيار مهم به منظور محافظت از طرح چاپ شده چاپ پلات و لمينت است.

 

چگونه مي توان از کاغذ چاپ شده محافظت کرد؟

براي اينکه اين نوع چاپ براي شما شفاف تر شود بايد يک مثال بزنيم. کارت شناسايي شما با استفاده از يک لايه پلاستيکي پر مي شود که اين نمونه آشکار و بارز اين نوع چاپ است که هميشه و همه جا آن را مشاهده کرده ايد. براي اينکه اين موضوع شفاف تر مورد بررسي قرار بگيرد نياز است انواع چاپ در اين زمينه به شما معرفي شود با ما همراه باشيد تا شما را با انواع چاپ لمينت آشنا کنيم.

انواع چاپ لمينت يا پلات

واژه لمينت در انگليسي به معني لايه لايه کردن است. در صنعت چاپ پلات به اين صورت است که لايه پلاستيکي متشکل از مواد شيميايي مانند پلي استر و رزين کاغذ چاپ شده را پوشش مي دهد. اگر بخواهيم ساده تر بيان کنيم اين است که يک لايه پلاستيکي براي محافظت بيشتر از طرح چاپ شده بر روي طرح چسبانده مي شود.

هفت روش براي لمينت کردن

لمينت کردن به هفت نوع سرد مات، سرد براق، ويژه مات، گرم مات، گرم براق، ضد خش و ضد خش کف طبقه بندي مي شود.

 

ادامه مطلب : لمينت چيست

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : لمینت,چیست,و,چه,کاربردهایی,در,چاپ,دارد؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:42

انواع حفاظ درب آکاردئوني

آشنايي با حفاظ درب آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد .

بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

که معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي کنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند.

بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

شرايط درب آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب درب آکاردئوني

· مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

که از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.
·
ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.
·
شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

کاربرد درب آکاردئوني چيست؟

درب آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و … استفاده کنيد.

قفل درب هاي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي درب آکاردئوني خود استفاده کنيد .

ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

درب آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

?? دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
?? درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.
?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.
?? پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.
?? زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

درب آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند.

که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد .

که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

نصب درب آکاردئوني و نکات آن

در نهايت مي توان گفت که نصب گارد آهني کاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد.

اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.
جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است .

که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينکه درب آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

حفاظ آکاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آکاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا کرده ايد

و مي دانيد که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يک سري نکات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا که اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آکاردئوني دارند که شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آکاردئوني در بازار مشاهده کرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني نمود پيدا کند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذکر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آکاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آکاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درک درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ آکاردئوني

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آکاردئوني بايستي به يک سري نکات

و علل و عوامل اشاره شود که تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آکاردئوني

در پايان کار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يک از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آکاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

اين عوامل مختلف که موجب تغيير در قيمت حفاظ آکاردئوني مي گردند، مي توانند شامل موارد زير باشند:

?- جنس حفاظ آکاردئوني

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آکاردئوني مطمئن تر و مستحکم تر باشد،

امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده

را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آکاردئوني مطمئن تر مي سازد.

بنابراين نبايستي در همان وهله نخست قيمت حفاظ آکاردئوني پايين و ارزان قيمت ما

را بفريبد و بدون هيچ گونه فکر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آکاردئوني ارزان قيمت زد؛

بلکه بايستي جنس آن را مدنظر قرار داد چرا که برخي از توليدکنندگان هستند

که براي جلب مشتري از جنس آهن هاي دست دوم و نامرغوب با قيمت پايين استفاده مي کنند

تا با قيمت حفاظ آکاردئوني ارزان بازار را به سمت و سوي خود بکشانند.

بنابراين مشتري حاذق و تيزفهم کسي است که جنس حفاظ آکاردئوني

مرغوب را از نامرغوب به خوبي تشخيص داده تا خريدي مطمئن در پيش داشته باشد.

?- انواع و طرح هاي مختلف حفاظ آکاردئوني

قيمت حفاظ آکاردئوني تا حد بسيار زيادي تحت تأثير مدل ها و طرح ها

و نيز انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که امروزه شما مي توانيد

هر يک از مدل ها و طرح هاي مدنظر خود را خريداري نماييد. طبيعتا هر مدل

و نوعي از درب هاي آکاردئوني موجود در بازار در قالب قيمت هاي متفاوتي

عرضه مي گردند که توجه به نوع آن در قيمت گذاري بسيار حائز اهميت مي باشد.

در اين خصوص در ادامه بيشتر سخن به ميان خواهيم آورد.

?- تنوع رنگ

رنگ هاي متفاوت و متنوع درب هاي آکاردئوني نيز تا حد بسيار زيادي در قيمت گذاري

آن ها دخيل مي باشد و مي توان هر رنگي را بر حسب سليقه خود انتخاب نموده

و پيش از خريد به تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني در قالب رنگ بندي هاي آن نيز توجه کرد.

هر چند که ممکن است اين تفاوت چندان محسوس نباشد.

توجه به طول و عرض به جهت قيمت حفاظ آکاردئوني

?- متراژ حفاظ آکاردئوني

متراژ و ميزان طول و عرض حفاظ آکاردئوني يکي از مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني بسيار موثر مي باشد. به اين صورت که حفاظ آکاردئوني

از جنس آهن مي باشد تا با خاصيت مستحکم بودن خود سد مستحکم و مقاومي

در برابر هر گونه سارق و افراد شرور و مزاحمي باشد و از آنجا که قيمت آهن

بسيار بالاست، با توجه به متراژ استفاده از حفاظ آکاردئوني، قيمت آن ها

نيز با يکديگر کاملا متفاوت مي باشد. چرا که برخي از منازل مسکوني در ارتفاع کمتر و برخي بيشتر هستند.

بنابراين براي به دست آوردن فرمولي دقيق و منسجم براي قيمت حفاظ آکاردئوني،

ارتفاع درب را در عرض آن و نيز قيمت هر متر مربع ضرب نموده تا

حاصل ضرب را به عنوان قيمت حفاظ آکاردئوني بدست آوريم.

بنابراين هر چقدر حفاظ آکاردئوني عريض تر و مرتفع تر باشد، در قيمت آن تأثيري مستقيم خواهد گذاشت.

?- تراکم حفاظ آکاردئوني

تراکم يا شلوغي و خلوتي حفاظ آکاردئوني نيز از ديگر مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير بسزايي خواهد گذاشت.

به اين صورت که هر چقدر تراکم و ميزان شلوغي درب مورد نظر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت حفاظ آکاردئوني را بالاتر برده و در عين حال امنيت بيشتري را نيز به همراه خواهد داشت.

خلوتي و تراکم پايين حفاظ آکاردئوني نيز علاوه بر پايين آوردن امنيت آن ها در قالب قيمت هاي ارزانتري نيز عرضه مي شوند.

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني

 

انواع حفاظ هاي آکاردئوني

همانطور که يادآور گشتيم يکي از مواردي که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير مستقيمي دارد،

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين مدل هاي مختلف اشاره اي گذرا داشته باشيم. انواع و اقسام درب هاي آکاردئوني را مي توان در موارد زير خلاصه نمود:

?- حفاظ آکاردئوني ساده

طبيعتا ارزان قيمت ترين حفاظ آکاردئوني، مدل ساده و بي آلايش آن است که مناسب افراد کم بضاعتي است که وسع مالي چندان مناسبي ندارند.

?- حفاظ آکاردئوني دو جداره

در توليد و ساخت اين نوع درب ها از تسمه هاي ايستاده در داخل کلاف حفاظ آکاردئوني به صورت دو لايه متصل به هم از طريق جوشکاري استفاده شده است که بسيار ايمن و مطمئن تر مي باشند.

?- سه لوزي

حفاظ آکاردئوني سه لوزي نيز يکي از متداول ترين انواع درب هاي آکاردئوني محسوب مي شود که بر حسب تعداد گل ها قيمت حفاظ آکاردئوني متفاوت مي باشد.

?- حفاظ آکاردئوني دوبل

?- ايتاليايي

?- حفاظ آکاردئوني سفارشي

شما مي توانيد هر نوع مدل و طرحي که در ذهن خود داريد را به مسئولين و توليدکنندگان درب هاي آکاردئوني سفارش دهيد که مسلما قيمت اين نوع درب هاي سفارشي بر حسب عوامل نامبرده شده در اين مطلب کاملا متفاوت از يکديگر مي باشند.

درب آکاردئوني؛ حفاظي آهني ايمن براي ممانعت از سرقت

اگر تاکنون به فکر راه چاره اي براي حفاظت و مراقبت از مال و جان خود و اعضاي خانواده تان نبوده ايد

و تنها يک درب چوبي ساده را به عنوان درب ورودي ساختمان خود در به عنوان مانعي در برابر ورود

و خروج افراد غريبه و ناآشنا و سارقين حرفه اي قرار داده ايد، بهتر است

از همين الان به فکر راه چاره اي بوده و با درب آکاردئوني مي توانيد

تا حد بسيار زيادي به آرمان خود دست يابيد. به اين صورت که امروزه بر روي درب هاي ورودي چوبي

ساختمان ها و واحدهاي مختلف مسکوني، دربي آهني به عنوان حفاظ و سدي محکم در برابر سارقين و افراد

مزاحم قرار مي گيرد که با استفاده از اين حفاظ آهني مي توانيد خيال خود

براي هميشه از ورود افراد غريبه به ساختمان خود راحت و آسوده کنيد

و با آرامش خاطر به مسافرت رفته و شب را با خيالي راحت و بدون کوچکترين استرسي بر بالين بگذاريد.

در همين راستا حفاظ آکاردئون حفاظ سازه با بيش از ?? سال فعاليت در اين زمينه در خدمت شما مي باشد

تا با توليد درب آکاردئوني امنيت و آسايش را به خانه هاي شما بياورد.

بنابراين در صورتي که قصد خريد اين حفاظ آهني مستحکم را داريد،

مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به هدف مورد نظر خويش نائل آمده و از مزيت هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببريد.

در ادامه در خصوص حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به عنوان يکي از

توليدکنندگان درب آکاردئوني و حفاظ آهني ديگر براي درب و پنجره منازل مسکوني بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به عنوان توليدکننده حفاظ آهني

شرکت حفاظ سازه

کليه کساني که قصد خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه را دارند،

مي توانند پيش از خريد براي حصول اطمينان خود از خريدي شايسته و قابل اعتماد نسبت

به اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني تحقيق کرده تا با خيالي آسوده،

حفاظ آکاردئون حفاظ سازه را خريداري نموده و با نصب و اجراي آن روي درب ورودي

چوبي منزل خويش امنيت و آسايش را در منزل شخصي خويش برقرار سازند.

ما در اينجا براي آشنايي بيشتر شما با حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به ارائه برخي از توضيحات

در خصوص اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني مي پردازيم تا در صورت خريد،

با ديدي باز و با خيالي آسوده خريد خود را صورت بخشيد. پس ادامه مطلب را از دست ندهيد.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آکاردئون حفاظ سازه

در صورت خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شرکت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

  1. ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه کادري مجرب در گروه حفاظ سازه
  2. استحکام فوق العاده بالاي درب آکاردئوني و نيز پرچ هاي آن
  3. بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته کردن درب
  4. قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شرکت معتبر
  5. حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در کوتاهترين زمان ممکن
  6. امکان بهره مندي از درب هاي تک جداره و دوجداره
  7. امکان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
  8. بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امکانات و قابليت هايي که با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در کمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين کار تماس با مسئولين فروش حفاظ آکاردئون حفاظ سازه است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آکاردئون حفاظ سازه

کار را به کاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت کاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يک کلام ايمني کار را به حفاظ سازه بسپاريد تا با توليد درب هاي آکاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محکمي در برابر سارقين پديد آوريد.

درب آکاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شرکت حفاظ سازه

شرکت حفاظ سازه در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح کشور افتخار اين را دارد که براي نخستين

بار درب آکاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آکاردئوني دوجداره

توسط توليدکنندگان شرکت حفاظ سازه به اين صورت ساخته و طراحي شده است

که داراي ? خم پرس جوش مي باشد که همين امر سبب استحکام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تکاني هم ندارند که اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آکاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحکم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اکثر خانه هاي امروزي مستحکم سازد.
بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آکاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشکلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

که ممکن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور کلي بر هم زند.

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,درب,آکاردئونی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 196 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:21

نکات مهم در برگزاري جشن عروسي ماندگار

 

جشن عروسي و تشريفات آن، يکي از مهم ترين و فراموش نشدني ترين وقايع رخ داده در زندگي هر زوج جواني است که پيوند مقدس و آسماني، تعهد، عشق و وفاداري خود را با برگزاري اين جشن بر همگان آشکار نموده و خاطره اي جذاب و هميشه ماندگار از اين مراسم به ارمغان خواهند برد. نحوه برگزاري جشن عروسي و تشريفات آن، از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و در مناطق مختلف ايران، بسته به فرهنگ ها، سنت ها و رسومات متفاوت به شکل متنوعي برگزار گرديده و در نظر گرفتن چند نکته مهم و اصلي در بهتر و زيباتر برگزار شدن جشن عروسي، اهميت فراواني خواهد داشت.

جشن عروسي در ايران

مراسم عروسي يکي از بزرگترين و مهم ترين مراسمات برگزار شونده در ايران بوده و به اشکال بسيار متنوعي اجرا مي گردد. در گذشته اين مراسم بسيار ساده تر و بدون تشريفات برگزار شده و احتياج به پرداخت هزينه هاي زيادي  جهت برگزاري اين مراسم وجود نداشت. امروزه با توجه به گسترش و ورود فرهنگ غرب و الگوبرداري از شبکه هاي فضاي مجازي، عکس و فيلم هاي متنوع اينترنت و فيلم هاي ماهواره اي، برگزاري اين مراسم به شکلي ديگر مبدل گرديده و تشريفات پذيرايي و تزئيني در آن از جايگاه ويژه اي برخوردار گشته است. امروزه برخلاف گذشته، بيشتر مراسمات عروسي در باغ تالارها و يا تالارهاي سرپوشيده برگزار گرديده و به شکل جداگانه يا همزمان با مراسم عقد در اتاق هاي تزئين شده و زيبا مي باشند. زندگي مدرن امروزي بشر و کوچک شدن فضاي منازل مسکوني، مشغله هاي شغلي و کمبود زمان منجر گرديده است، بخش اعظمي از تدارکات و تشريفات برگزاري جشن عروسي و خدمات مرتبط با آن را به شرکت هاي خدماتي اجرا کننده مراسمات سپرده و تنها هزينه هاي مورد نياز را به شرکت ها پرداخت نمايند.

go_m3.jpg

آتليه هاي تخصصي عکس و فيلمبرداري

عکس و فيلم يکي از اصلي ترين و مهم ترين يادگاري هاي به جا مانده از جشن عروسي هستند که اهميت بسيار زيادي داشته و مي توانند لحظات شيرين و تکرار ناپذير پيوند زوجين را ثبت نموده و لذت داشتن يک خاطره خوب را براي ساليان سال به آن ها هديه نمايند. امروزه اين کار مهم را آتليه هاي عکاسي انجام داده و به شکل تخصصي، سفارشي و با استفاده از روش هاي به روز و نوين، عکس و فيلم ها را تهيه، ويرايش و ميکس مي نمايند. انتخاب و رزرو وقت آتليه از مهم ترين خدمات و اقدامات پيش از جشن عروسي بوده که به شکل حضوري و اينترنتي انجام گرفته و احتياج به تحقيق و کمي پرس و جو خواهد داشت. امروزه با توجه به گسترش و رونق کسب و کار در اين حرفه، تعداد آتليه ها در تمامي استان هاي کشور افزايش چشمگيري داشته و انتخاب يک آتليه از ميان اين همه تنوع، کار بسيار دشواري مي باشد. توصيه مي شود به آتليه هايي با کادر مجرب و داراي سابقه کاري بالا مراجعه نموده و پس از رزرو زمان از دفتر کاري، نوع عکس ها، فيلمبرداري و متدهاي ارائه شده در ويرايش و ميکس فيلم ها توسط آتليه را مطابق با سليقه و توان مالي خود، انتخاب نماييد.

 

سالن زيبايي و آرايش عروس

با اينکه گفته مي شود، انتخاب لباس عروس و تجهيزات مرتبط با آن مانند دسته گل و تاج، در زيبا شدن عکس ها، فيلمبرداري و جلب توجه ميهمانان اهميت بيشتري از آرايش صورت و موهاي عروس داشته؛ اما به جرات مي توان گفت اين دو انتخاب از نظر ميزان اهميت در يک کفه ترازو قرار گرفته و هر دو تاثير فوق العاده اي بر زيبايي عروس و عکس هاي آتليه اي خواهد داشت.

سالن هاي زيبايي تخصصي

امروزه سالن هاي زيبايي بسيار متفاوتي در استان تهران و ساير استان هاي کشور آغاز به کار نموده و کمي تخصصي تر و ماهرانه تر از گذشته، به فعاليت مي پردازند. يکي از تخصص هاي مهم و پرطرفدار در اين زمينه، تخصص آرايش و زيبايي عروس است. انتخاب سالن زيبايي و رزرو زمان آن نيز مانند آتليه يکي از کارهاي مهم و بسيار با اهميت پيش از برگزاري جشن و مراسم عروسي است. توصيه مي شود در اين زمينه با مشاورين سالن زيبايي مشورت نموده و يک مدل آرايش مو و صورت، متناسب و متوازن با رنگ پوست، مو و حالت چهره خود را انتخاب نماييد. امروزه با توجه به وسعت يافتن فضاي مجازي و دنياي اينترنتي، امکان مشاهده، بررسي و انتخاب آنلاين مدل هاي مختلف آرايش عروس در سالن هاي زيبايي وجود داشته و حتي مي توان از مشاوره و رزرو آنلاين وقت ها نيز استفاده نمود. برخي از سالن هاي زيبايي، مدل هاي انتخاب شده شما را نيز اجرا خواهند نمود.

 

مديريت و هزينه هاي آرايشگاه زنانه در جشن عروسي 

مديريت و مدت زمان حضور در سالن هاي زيبايي، موضوعي بسيار مهم است که منجر به ايجاد خستگي، کلافگي و بي حوصلگي عروس خواهد شد. توصيه مي شود اين زمان را به حداقل رسانده و بخشي از کارهاي روز عروسي را، يک روز پيش از روز اصلي مراسم انجام دهيد. هزينه هاي کسب شده بوسيله سالن هاي زيبايي به عوامل بسيار زيادي بستگي داشته و در رنج هاي متفاوتي قرار مي گيرد. برخي از سالن هاي زيبايي هزينه هاي بيشتري داشته و از خدمات و امکانات بروز تري برخوردار مي باشند.

 

آرايشگاه مردانه

متاسفانه توجه بيش از حد به عروس و تشريفات  تزئيني وي، نقش داماد بسيار کمرنگ بوده و توجه کمتري به وي خواهد شد. بايد توجه داشت داماد، تکميل کننده زيبايي هاي عروس در جشن عروسي  بوده و توجه به انتخاب کت و شلوار، رنگ لباس و نوع لباس با توجه به استيل وي از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد. يکي ديگر از مسائل مهم و قابل توجه در برگزاري جشن عروسي و توجه ويژه به داماد، انتخاب مدل موهاي داماد و آرايشگاه مردانه است. توصيه مي شود در انتخاب مدل موهاي داماد، حتما به حالت چهره و فاکتورهاي ديگر توجه داشته و تنها به مدل موهاي روز بسنده ننماييد.

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,در,برگزاری,جشن,عروسی,ماندگار, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:35

شيشه اسپايدر ساختمان و چاهک آسانسور

نماي شيشه اي اسپايدر ساختمان به نوعي از نماهاي مدرن شيشه اي  گفته مي شود که در آن شيشه بوسيله اتصالات و يراق آلات اسپايدر به سازه متصل مي گردد. يکي از معمول‌ترين و بهترين نوع شيشه‌هاي بدون فريم، شيشه اسپايدر است. اسپايدر (Spider)  به معناي عنکبوت مي‌باشد و به دليل اينکه اين شيشه ساختاري عنکبوت شکل دارد و شيشه اسپايدر بر محورها و يراق‌ها به‌ صورت شبکه‌اي ، نصب مي‌گردند، اين نام براي شيشه اسپايدر انتخاب‌شده است. البته يراق آلات اسپايدر استفاده شده در نصب شيشه اسپايدر نيز حالت عنکبوتي و شبکه اي دارد و دليل ديگري بر اين نامگذاري است.

کاربردهاي نماي شيشه اي اسپايدر

کاربرد اصلي نماي اسپايدر در ساختمان ها و برج هاي تجاري و اداري و همچنين در طراحي چاله و چاهک شيشه اي آسانسور مي‌باشد هر چند در برخي از ساختمان هاي مسکوني نيز از نما اسپايدر استفاده مي‌شود. نماي اسپايدر داراي سيستم متنوع ساختار سازه اي از سيستم سازه هاي فلزي ، کابلي و شيشه اي مي باشد که با توجه به کاربري ساختمان، بارگذاري و هزينه از هر يک از آنها استفاده مي شود. استفاده از هرنوع ساختار شيشه در اين نما بلامانع بوده که با توجه به شرايط محيطي و کاربري نما تعيين مي گردد. وقتي مي‌خواهيد دهنه‌هاي بزرگ مغازه ويا فروشگاه خود را به‌وسيله سازه‌هاي شيشه اي با ابعاد بزرگ پوشش دهيد و در آن سازه‌ي آهني و آهن‌کشي نداشته باشيد مطمئناً بهترين گزينه نماي شيشه اسپايدر است.

شيشه هاي مورد استفاده در نماي شيشه اي اسپايدر

شيشه‌هايي که در نما هاي اسپايدر مورد استفاده قرار ميگيرد اصولا بايد به‌ صورت شيشه لمينت و يا به‌ صورت شيشه سکوريت با ضخامت حداقل 10 ميل باشد. اجراي نماي ساختمان با شيشه اسپايدر سکوريت کم هزينه تر از شيشه اسپايدر لمينت ميباشد.

نصب و اجراي نماي شيشه اي اسپايدر و شيشه چاهک آسانسور

به‌جرات مي‌توان گفت نصب شيشه اسپايدر و چاهک آسانسور يکي از پيچيده‌ترين کارهاي نصب در ساختمان سازي و سازه‌ها مي‌باشد. محاسبه دقيق به همراه اجرا ي دقيق و بي نقص، با استفاده از شيشه اسپايدر، مي‌بايست باهم انجام‌ شود و کوچکترين تختلافي در محاسبات وجود نداشته باشد چرا که اختلاف محاسبه ميلي‌متري به دليل ساختار شبکه‌اي به کيفيت کار آسيب جدي ‌وارد ميکند. اندازه‌گيري دقيق قبل از شروع و توليد شيشه اسپايدر نيز نقش به سزايي در بهتر شدن کيفيت پروژه دارد. در شيشه اسپايدر امکان خطا در واحد ميلي‌متر نيز وجود ندارد و هر نوع محاسبه خطابه پروژه آسيب جدي مي‌زند. اين محصول از آن دسته نماهايي مي‌باشد که با سبک مدرن امروزي هماهنگي دارد و ضمن جلوه زيبايي که به ساختمان مي‌بخشد باعث فراگير شدن نور طبيعي در کل ساختمان شما مي‌شود.

نما و يا سقف شيشه اي اسپايدر براي ساختمان ها، هتل ها و برج هاي شيک و مدرن رو به گسترش است و براي اجراي پروژه نما اسپايدر نيازمند تخصص و مهارت لازم ميباشد.

شرکت آنلاين دُر با تجربه و مهارت لازم در نصب انواع شيشه اسپايدر و چاهک آسانسو آماده خدمت رساني به شماست. شرکت هاي انبوه ساز ميتوانند با ما در ارتباط باشند و از خدمات گسترده و با کيفيت ما بهره مند گردند.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

----------------------------------------------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/yz6fV

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : شیشه,اسپایدر,ساختمان,و,چاهک,آسانسور, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 246 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:20

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 190 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:14

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : کتاب,فروشی,کاواک, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:37

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

 

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

d633982_.jpg 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

 

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

 

 

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : دکتر,سعید,قریشی,دکتر,ارتودنسی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:54

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تحصیلی,تلفنی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 247 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:38

نصب کرکره برقی 09124372935

عالمت بالای افقی شاتر غلتکی روی دیوار بالای پنجره را علامت بزنید.

در این خط علامت عرض پرده.از این 2 علامت، عمودی پایین هر طرف پنجره.

شما اکنون خط خارج شاتر غلتکی را که روی دیوار مشخص شده است،

خواهید داشت. در این مرحله می توانید ببینید که این در پنجره مرکزی است و دقیقا افقی و عمودی استاین مهم است!

با خط خارج شاتر خود که در حال حاضر بر روی دیوار مشخص شده است، اکنون می توانید بهترین نقطه ورود برای قدرت را تعیین کنید و قبل از نصب (قبل از نصب) حفره را قبل از حفاری انجام دهید.

In- Reveal همان اصل است، اما پنجره شما موقعیت افقی و عمودی شما است. هنوز مطمئن شوید که دقیقا افقی و عمودی هستند -  این مهم است!

zfo_1.png

گام 2 نصب کرکره برقی

عمق جعبه سر را اندازه گیری کنید. سپس از موقعیت افقی بالا شاتر غلتکی که روی دیوار نشان داده شده است

این فاصله را از هر طرف اندازه گیری کنید. پس از آن، در هر طرف پنجره، موقعیت بالای صفحه را به شما می دهد

برای نصب In-Reveal شما هم اکنون می توانید راهنمای را به طول دقیق و زاویه آینه بردارید.

مرحله 3

راهنمای را در 2 موقعیت مشخص شده نگهدارید. بالا از موقعیت راهنمای (مانند در مرحله 2)

و موقعیت راهنمای عمودی (همانطور که در مرحله 1). شما هم اکنون می توانید

بهترین موقعیت را برای رفع راهنمای به دیوار نشان دهید

و این علائم را می توانید به راهنمای جانبی منتقل کنید. اکنون می توانید

از طریق جلو و عقب راهنمای راهنمایی کنید؛ اندازه مته توسط اندازه پیچ مورد استفاده شما تعیین می شود.

جلوی راهنمای نیاز به سوراخ 10 میلیمتری دارد که

در آن شاخه های راهنمای رنگی 10 میلی متری قرار داده شده است و سپس نقاط ثابت را پوشش می دهد.

mfvg_2.png

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نصب,کرکره,برقی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:11

لینک دوستان

خبرنامه